Bilim ve Sanat Merkezlerine Öğretmen Seçme ve Atama Kılavuzu

Bilim ve Sanat Merkezlerine Öğretmen Seçme ve Atama Kılavuzu Yayımlandı

     Bakanlığımıza bağlı Bilim ve Sanat Merkezlerinin öğretmen ihtiyacının karşılanmasına yönelik olarak öğretmen alımı yapılacaktır.  Atamalara ilişkin başvurular 1 -7 Eylül 2015 tarihleri arasında bakanlığımızın mebbis.meb.gov.tr adresinden alınacaktır. Belirlenen atama ölçütleri ve mevzuat hükümleri atama kılavuzunda bulunmaktadır. Bilim ve Sanat Merkezlerine Öğretmen Seçme ve Atama e-Kılavuzu’nda belirtilen hususlarda yer alan açıklamalar doğrultusunda iş ve işlemlerin 7 Eylül 2015 Pazartesi günü mesai bitimine kadar yapılması gerekmektedir. 
      Bilim ve Sanat Merkezlerine Öğretmen Seçme ve Atama Kılavuzu´nu indirmek için tıklayınız.

Bilim ve Sanat Merkezleri Yönergesi Yayımlandı
Bakanlığımıza bağlı Bilim ve Sanat Merkezlerinin kuruluş ve işleyişine ilişkin usul ve esaslar ile bu merkezlere öğrenci seçimi, kayıt kabul, eğitim-öğretim yönetici ve öğretmen seçimi ile yetiştirilmesine ilişkin usul ve esaslara yönelik 2007 yılında yayınlanan Bilim ve Sanat Merkezleri Yönergesi’nin güncellenmesi tamamlanmıştır.
Bilim ve Sanat Merkezleri Yönergesi´ni indirmek için tıklayınız.

Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Alan Sınavı Başvuruları (27.08.2015)
Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Felsefe ve Psikoloji alanlarında yapılacak Alan Sınavı için başvurular 28.08.2015 17:00'da e-devlet şifresi kullanılarak alınmaya başlanacaktır. 
Başvurular 01/09/2015 saat 18:00'da son bulacaktır. 
Alan sınavına ilişkin duyuruya ulaşmak için tıklayınız. 

Genel şartlara ulaşmak için tıklayınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları