Hizmet birleştirme dilekçesi



ÖRNEK DİLEKÇE


……………………………………………MÜDÜRLÜĞÜNE
……………………../İSTANBUL



Sosyal Sigortalar Kurumu’ na / Bağ-Kur’ a tabi olarak primi ödenmiş geçen günlerimi mevcut Emekli Sandığı Hizmetim ile birleştirilerek Maaş ve Emekli Kesenek Terfiimde değerlendirmesini istiyorum .

Gereğini arz ederim.


T.C. NO :……………………………..

EMEKLİ SİCİL NO:……………………………..

SSK SİCİL NO :……………………………..

BAĞ-KUR NO :……………………………...


……/……./……

Adı ve Soyadı :………………………………….
Unvan/Görev :………………………………….

İmza :…………………………………..

Özel Eğitim Kurumlarında Öğretmen Olarak Çalışmam VAR

Özel Eğitim Kurumlarında Öğretmen Olarak Çalışmam YOK




VAR ise Özel Eğitim Kurumu Hizmet Belgesi Olarak belgelendirilecek.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları