Teknoloji tasarım zümre



…………… İLÇESİ
.. NOLU EĞİTİM BÖLGESİ
2012 -2013 ÖĞRETİM YILI 1. DÖNEM
TEKNOLOJİ TASARIM
ZÜMRE BAŞKANLARI TOPLANTI GÜNDEMİ
TOPLANTI TARİHİ : 10 EYLÜL 2012
TOPLANTI SAATİ : 13.00
TOPLANTI YERİ : ………………………… İLKÖĞRETİM OKUL
SINIF: TEKNOLOJİ TASARIMI
G Ü N D E M
1- Açılış
2- Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı
3- Yoklama ve toplantı yazmanının seçimi
4- Yeni eğitim sistemi ile ilgili Milli Eğitim Temel Kanunun ilgili maddelerinin okunması.
5- Yeni öğretim yılı ile ilgili zümre başkanlarının düşüncelerinin alınması.
6- Ünitelendirilmiş yıllık plan ve günlük planlarının incelenmesi.
7- Eğitim öğretim çalışmalarının planlı bir şekilde yürütülmesi için yapılacak çalışmalar. Serbest
Etkinlikler derslerinin 25. Eğitim bölgesinde uygulaması ile ilgili deneyimlerin paylaşılması.
Örnek çalışmaların uygulanmasında birliktelik sağlamak amacıyla, yapılacak çalışmaların görüşülmesi.
8- Başarının artırılması için bölgemizde yapılması gereken çalışmalar, araç, gereç, kaynak ve deneyimlerin paylaşımı
9- Ölçme değerlendirme çalışmaları, ölçme değerlendirme çalışmalarında birlik sağlanması.
10- İlçe genelinde ve eğitim bölgesinde ortak değerlendirme çalışmalarının yapılması. Eğitim
bölgemizde başarı düzeyini İstanbul ve Türkiye düzeyinde örnek olabilecek düzeye ulaştırmak için ortak projelerin hazırlanıp uygulanması.
11- Okul, aile ve öğretmen işbirliğinin eğitim üzerindeki etkileri ve başarılı örneklerin paylaşımı.
12- Sosyal, kültürel, sanatsal etkinliklerin karşılıklı değişimi, ortak çalışmalar yapılması.
13- Kulüp çalışmaları ve öğrencilerin gelişimine katkıları, gezi gözlem, öğretim teknikleri deneyimlerinin paylaşımı bu konuda internetin yaygın kullanımı.
14- İstanbul dersi hakkında bilgi alışverişinin yapılması.
15- Dilek ve temenniler
16- Kapanış.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları