Okul/Kurum Müdürlerine ait Yıllık İzin/Vekalet Onay Belgesi



T.C.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Okul/Kurum Müdürlerine ait Yıllık İzin/Vekalet Onay Belgesi

KİMLİK BİLGİLERİ
T.C. Kimlik No
Adı Soyadı
Hizmet Sınıfı
Görevi ve Yeri
:12574730436
:…………………………………….
:Eğitim-Öğretim
:Müdür ……………………………. İ.Ö.Okulu



İSTENİLEN İZİN TÜRÜ VE SÜRESİ
Mazeret İzni
Yıllık İzin
Aylıksız İzin
Hastalık İzni
Diğer İzinler
Yol Süresi
:
:
:
:
:
:








AYRILMA ve BAŞLAMA TARİHLERİ
İzne Ayrıldığı Tarih
Göreve Başlama Tarihi
İzne Esas Hizmet Süresi
İzni Geçireceği Adres ve Tlf.
:06/07/2009
:26/07/2009
:………Yıl
:………………………….




2009 yılına ait yıllık iznimden kalan 20 (Yirmi) gün yıllık izinli sayılmam hususunda gereğini arz ederim.



23/06/2009
……………………
T.C.
İSTANBUL VALİLİĞİ
……………………………….. İlköğretim Okulu Müdürlüğü

Sayı :243/
Konu :İzin Ve Vekalet Onayı
23/06/2009

……………………… İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE
(Özlük – Önişlem Bölümü)
Okulumuz Sosyal Bilgiler Öğretmeni ve Müdür …………………….’in 06/07/2009- 26/07/2009 tarihleri arasında yıllık izin kullanmak isteğine binaen, yerine aynı okul Müdür Yardımcısı …………………………’in “Okul Müdürlüğüne vekalet” dilekçesi ekte sunulmuştur.
06/07/2009- 26/07/2009 tarihleri arasında okulumuz müdürlüğüne adı geçen Müdür Yardımcısının vekalet etmesi Müdürlüğümüzce uygun görülmekte olup, gereğini bilgilerinize arz ederim.




…………………………….
Müdür

T.C.
……………………….. KAYMAKAMLIĞI
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Sayı :B.08.4.MEM.4.34.05.231.1/
Konu : İzin ve Vekalet Onayı
../06/2009

KAYMAKAMLIK MAKAMINA
………………………..

İlçemiz Behramağa İlköğretim Okulu Sosyal Bilgiler Öğretmeni ve Müdür …………………………’in 06/07/2009- 26/07/2009 tarihleri arasında yıllık izinli sayılması ve yerine aynı Okul Müdür Yardımcısı …………………………’in vekalet etmesi Okul Müdürlüğü ve Müdürlüğümüzce uygun görülmektedir.
Makamlarınızca da uygun görüldüğü takdirde OLUR’ larınıza arz ederim.







O L U R
./06/2009

……………………………
Kaymakam


…………………….
Müdür


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları