MEB Örgün ve Yaygın Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönergesi


MEB Örgün ve Yaygın Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönergesi
Bu kılavuz, Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün 23.09.2014 tarih ve 15923718/20/4145909 sayılı Makam Onayı ile yürürlüğe konulan, Şubat 2015 tarih ve 2689 sayılı Tebliğler Dergisinde yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Örgün ve Yaygın Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kursları Yönergesi hükümlerine göre hazırlanmıştır

Öğretmenlerin 2018 Eylül Dönemi Mesleki Çalışma Programı
Öğretmenlerimizin 2018 Eylül dönemi mesleki çalışmaları ekte yer alan program doğrultusunda gerçekleştirilecektir.
Mesleki Çalışma Programı Üst Yazı
Mesleki Çalışma Programı (EK)

667 KHK Uyarınca ÖSYM Tarafından Diğer Yükseköğretim Kurumlarına Yerleştirilerek Kayıt Yaptıran Öğrencilerin 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı Öğrenim Ücretlerine İlişkin Açıklama (03.09.2018)
Bilindiği üzere 667 sayılı KHK ile kapatılan yükseköğretim kurumları öğrencilerinin tercih sonucu yerleştikleri yükseköğretim kurumlarına 2016-2017 eğitim-öğretim döneminden sonraki dönemlerde öğrenim ücretlerinin hesaplanmasında bir önceki yıl ödemiş oldukları ücrete o yılın TUİK tarafından yayınlanacak olan Ağustos ayı TÜFE artış oranları uygulanacağı 29.11.2016 tarihinde kamuoyuna duyurulmuştu.

2018 Yılı Yaz Tatili Kadrolu Öğretmenlerin Aile Birliği, Sağlık, Can Güvenliği Mazeretleri Ve Engellilik Durumu İle Diğer Nedenlere Bağlı Yer Değiştirme Ek Tercih İşlemleri
Tercih Başvurusu İçin Tıklayınız 
Kontenjanlar İçin Tıklayınız

Kadrolu Öğretmenlerin Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi İllerine Yer Değiştirmeleri (23 İl)
Valiliklere Gönderilen Yazı İçin Tıklayınız

Bakanlığımıza Bağlı Resmî Eğitim Kurumlarında Ek Ders Ücreti Karşılığında Görev Yapanların Sözleşmeli Öğretmenlik Tercih Başvurusu
Bakanlığımıza Bağlı Resmî Eğitim Kurumlarında Ek Ders Ücreti Karşılığında Görev Yapanların Sözleşmeli Öğretmenlik Tercih Başvurusu İçin Tıklayınız

Not: Tercih başvuruları 04-07 Eylül 2018 tarihleri arasında yapılacaktır.


2018/1 kayıt işlemleri başladı 
Açık Öğretim Ortaokulu 2018/1. Dönem İlk Kayıt ve Kayıt Yenileme işlemleri 03 -21 Eylül 2018 tarihleri arasında yapılacaktır. 
Belirtilen tarihlerde çeşitli nedenlerle İlk Kayıt işlemlerini yaptıramamış öğrenciler için 22 Eylül -28 Eylül 2018 tarihleri arasında Mazerete Bağlı İlk Kayıt işlemleri yapılacaktır.
            MAKAM ONAYI için tıklayınız.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları