ÖĞRENCİ BAŞARISINI ARTIRMAK İÇİN ÖĞRETMENLERE "GERİ BİLDİRİM" EL KİTABI / 2020 Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirme Sonuçları / ÖĞRENCİLERİN DİL BECERİLERİNİ GELİŞTİRECEK EĞLENCELİ BİR KİTAP: "TOPAÇ"

ÖĞRENCİ BAŞARISINI ARTIRMAK İÇİN ÖĞRETMENLERE "GERİ BİLDİRİM" EL KİTABI

Millî Eğitim Bakanlığı, öğrenci başarısını artıran en etkili ve en kolay yöntem olan "geri bildirim"e ilişkin öğretmenlere özel bir el kitabı hazırladı. El kitabında, "geri bildirimin önemi", "geri bildirim verirken nelere dikkat edilmesi gerektiği" gibi akla gelebilecek her türlü soruya bilimsel araştırmalar ışığında, örneklerle yanıt veriliyor. Devamı için


2020 Zorunlu Yabancı Dil Hazırlık Sınıflarında Başarısız Olan Öğrencilerin Türkçe Öğretim Yapan Yükseköğretim Programlarına Yerleştirme Sonuçları Açıklandı

Yerleştirildikleri yükseköğretim programının zorunlu hazırlık sınıfına devam etmesine rağmen, hazırlık sınıfını iki yıl içinde başarı ile tamamlayamadığı için ilişiği kesilen öğrencilerin, Türkçe öğretim yapılan programlara yerleştirilme işlemleri tamamlanmıştır. Adaylar yerleştirme sonuçlarına, 04 Aralık 2020 tarihinde saat 16.00'dan itibaren ÖSYM’nin https://sonuc.osym.gov.tr internet adresinden T.C. Kimlik numarası ve aday şifreleri ile erişilebileceklerdir.


Yerleştirme Sonuçları


Yerleştirme Sonuçlarına İlişkin Sayısal Bilgiler




ÖĞRENCİLERİN DİL BECERİLERİNİ GELİŞTİRECEK EĞLENCELİ BİR KİTAP: "TOPAÇ"

Millî Eğitim Bakanlığı, ilkokul 3 ve 4. sınıf öğrencilerinin Türkçe dinleme, okuma, konuşma ve yazma becerilerini geliştirmek için eğlenceli bir kitap hazırladı.

Kitaba ulaşmak için tıklayınız. DEvamı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları