LİSE ÖĞRENCİLERİ İÇİN 15 BİN SORULUK MOBİL SORU BANKASI / ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİM PROGRAMI ÇEVRİM İÇİ DÜZENLENECEK / 2021 Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Bireyler İçin Destek Tutarları Tebliği

 


LİSE ÖĞRENCİLERİ İÇİN 15 BİN SORULUK MOBİL SORU BANKASI

Salgın sürecinde tüm kademelerdeki öğrencilere kaynak desteği devam ediyor. Millî Eğitim Bakanlığı, bu kez tüm lise öğrencilerine yönelik yeni bir çalışma hazırladı. 15 bin sorudan oluşan Mobil Soru Bankasının erişime açıldığını duyuran Millî Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, uygulamadaki soruların sürekli güncelleneceğini belirtti.

Ücretsiz olarak sunulan Mobil Soru Bankasına Android ve IOS işletim sistemli cihazların Google Play Store  ve AppStore uygulamalarından erişilebiliyor.

 

Android cihazlar için tıklayınız.

IOS  cihazlar için tıklayınız.

 

Tanıtım Filmini izlemek için tıklayınız.




ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ GELİŞİM PROGRAMI ÇEVRİM İÇİ DÜZENLENECEK

Öğretmenlerin mesleki gelişim programlarının 8-12 Şubat'ta çevrim içi düzenlenmesine karar verildi. Bakan Selçuk, programın başlangıcında EBA'dan öğretmenlere seslenecek. Devamı



2021 Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Bireyler İçin Destek Tutarları Tebliği

2021 yılı özel eğitime ihtiyaç duyan bireylere verilecek eğitim desteği tutarlarına ilişkin tebliğ 3 Şubat 2021 tarihli Resmi Gazete'de yayınlandı. Tebliğ linki ve destek tablosunu aşağıda bulabilirsiniz. Devamı

2021 Yılı Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Bireylere Verilecek Eğitim Desteği Tutarlarına İlişkin Tebliğ için tıklayın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları