LGS'YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE ÖNERİLER..

 2023 Yılı MTSK ve SRC Başvuru İşlemleri

2023 yılı MTSK ve SRC başvuru işlemleri, kontenjanlar ve başvuru takvimi belli olmuştur.

2023 yılı MTSK ve SRC kurum açma başvuru işlemleri, kontenjanlar ve takvimine aşağıdaki bağlantılardan ulaşabilirsiniz. 

 

....................................................................................................................................................

04/06/2023 tarihinde uygulanan Sınavla Öğrenci Alacak Ortaöğretim Kurumlarına İlişkin Merkezi Sınavın Soru Kitapçıkları (Sayısal ve Sözel) ve cevap anahtarları

SÖZEL KİTAPÇIK: http://meb.ai/ImuyJ7

SAYISAL KİTAPÇIK: http://meb.ai/NADpaE

................................................................................................................................................

LGS'YE GİRECEK ÖĞRENCİLERE ÖNERİLER

Millî Eğitim Bakanlığınca, Liselere Geçiş Sistemi kapsamında 4 Haziran Pazar günü merkezî sınava girecek öğrencilerin süreci etkili şekilde yönetebilmeleri ve sınav kaygısıyla başa çıkabilmeleri için uzman rehber öğretmen ve psikolojik danışmanların çeşitli önerilerde bulunduğu broşür hazırlandı. Devamı için


2023-İSG/1 Sınav Sonuçları Açıklandı

6 Mayıs 2023 tarihinde uygulanan 2023 İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İş Yeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Sınavı’nın sonuçları saat 10.00’dan itibaren ÖSYM’nin https://sonuc.osym.gov.tr adresinden T.C. kimlik numaraları ve aday şifreleriyle erişebilecektir.
2023-İSG 1. Dönem Sınav Sonuçları

2023-İSG/1 Sınavı: Cevap Kâğıtları ve Aday Cevapları Erişime Açıldı

6 Mayıs 2023 tarihinde uygulanan 2023 İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü İş Yeri Hekimliği ve İş Güvenliği Uzmanlığı Sınavı (2023-İSG/1) adaylarının cevap kâğıtlarının görüntüleri, cevap kâğıtlarına yapmış oldukları işaretlemelerin optik okuyucular tarafından okunmasıyla elde edilen cevapları ve soruların doğru cevapları, ÖSYM’nin https://ais.osym.gov.tr adresinden 1 Haziran 2023 tarihinde saat 10.15’ten itibaren 10 gün süreyle erişime açılmıştır.

Uzman öğretmenlik ve başöğretmenlik eğitim programı için başvurular başladı

Millî Eğitim Bakanlığınca bu yıl Türkiye'de ikinci kez düzenlenecek olan uzman öğretmen ve başöğretmenlik eğitim programı başvuruları bugün başladı. Başvurular, 9 Haziran'a kadar devam edecek.

Uzman öğretmenlik ve başöğretmenlik mesleki gelişim çalışmalarının Millî Eğitim Bakanlığı Bilgi İşlem Sistemi (MEBBİS) üzerinden 30 Mayıs 2023 tarihinde başlayan yüklenmesi işlemleri, 04 Ekim 2023'e kadar devam edecek.

 

Sürece ilişkin bilgilendirme için tıklayınız.


T.C. 

MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI 

İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARI BURSLULUK SINAVI (İOKBS) Başvuru ve Uygulama Kılavuzu 2023 Yayımlandı. Kılavuzu görmek için TIKLAYINIZ


2023 ilköğretim ve ortaöğretim kurumları bursluluk sınavı kapsamında sıkça sorulan soruların cevapları yayımlandı

Millî Eğitim Bakanlığınca 30 bini deprem bölgesine olmak üzere bu yıl 100 bin kontenjan ayrılan bursluluk sınavı için başvurular dün başlarken Bakanlık, sınavla ilgili merak edilen soruları yanıtladı.

2023 Yılı İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı Sıkça Sorulan Soruların yanıtlarına ulaşmak için tıklayınız.




Öğretmenler ve öğrenciler için ders alınması gereken güzel bir oyun diye düşünüyorum!...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları