Yükseköğretim Kurulundan vakıf üniversitelerine ücret uyarısı/100 öğrencisi olan her okula rehber öğretmen/Lgs kapsamındaki merkezi sınav giriş bilgileri erişime açıldı/Meb, yks'ye hazırlanacak meslek liselilere "akademik destek" programını başlatıyor

 


Yükseköğretim Kurulundan vakıf üniversitelerine ücret uyarısı

Yükseköğretim Kurulu vakıf yükseköğretim kurumlarını eğitim öğretim ücretlerine enflasyon oranının üstünde zam yapmamaları konusunda uyardı

Devamı

Bakan Özer' den müjde: 100 öğrencisi olan her okula rehber öğretmen atanacak

Millî Eğitim Bakanı Mahmut Özer, 100 öğrencisi olan her okula bir rehber öğreten atamasının yapılacağını söyledi. Devamı için

Lgs kapsamındaki merkezi sınav giriş bilgileri erişime açıldı..

Millî Eğitim Bakanlığınca, Liselere Geçiş Sistemi kapsamında 4 Haziran Pazar günü yapılacak merkezi sınavın giriş bilgileri yayımlandı. 

LGS kapsamındaki merkezi sınava girecek öğrenciler; sınav merkezi, bina, salon ve sıra bilgileri ile sınav tedbirlerine ilişkin bilgilere e-Okul üzerinden ulaşabilecek.

Meb, yks'ye hazırlanacak meslek liselilere "akademik destek" programını başlatıyor

Millî Eğitim Bakanı Mahmut Özer, mesleki ve teknik Anadolu liselerinin son sınıfında Yükseköğretim Kurumları Sınavı'na (YKS) hazırlanmak isteyen öğrencilere yönelik gelecek eğitim-öğretim yılından itibaren başlatılacak Akademik Destek Programı' nın hazırlıklarını tamamladıkları bildirdi. Devamı

(GÜNCEL) 2023 Yılı Özel MTSK ve SRC Kursu Açılış Başvurusu Yapanların Kesinleşmiş Listeleri

2023 Yılı Özel MTSK Açılış Başvurusu Kesinleşenlerin Listesi için TIKLAYINIZ.

2023 Yılı Özel Ulaştırma Hizmetleri Meseki Eğitim ve Geliştirme Kursu (SRC) Açılış Başvurusu Kesinleşenlerin Listesi için TIKLAYINIZ.

2023 Yılı Bilsem Öğretmen Alımı Kapsamında Bölge Sözlü Sınav Randevuları Yayınlandı

2023 Yılı Bilim ve Sanat Merkezlerine Öğretmen Seçme ve Atama Kılavuzu kapsamında gerçekleştirilecek sözlü sınava katılacak öğretmenlerin sınava ilişkin tarih, saat ve yer bilgileri için tıklayınız.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları