Açık öğretim kurumları 2023-2024 eğitim öğretim yılı 3. Dönem yazılı sınav duyurusu/ Açık öğretim kurumları 2023-2024 eğitim öğretim yılı 3. Dönem e-sınav duyurusu..


Açık öğretim kurumları 2023-2024 eğitim öğretim yılı 3. Dönem yazılı sınav duyurusu ...

Duyuru için tıklayınız


Açık öğretim kurumları 2023-2024 eğitim öğretim yılı 3. Dönem e-sınav duyurusu ...


Duyuru için lütfen tıklayınız

............................................................................................................

İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı (İOKBS) Başvuru ve Sınav Giriş Yeri Bilgileri

İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı (İOKBS) Sınav Giriş Belgelerinizi Kayıtlı Olduğunuz Okuldan alabilirsiniz.

İlköğretim ve Ortaöğretim Kurumları Bursluluk Sınavı (İOKBS) Başvuru ve Sınav Giriş Yeri Bilgilerinizi Görmek için Tıklayınız

......................................................................................................................................................

 Educube eğitim teknolojileri girişimcilik programı başladı.

Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Teknolojileri Kuluçka ve İnovasyon Merkezi (ETKİM) ve Teknopark İstanbul'un ortak girişimcilik programı "EDUcube" için başvurular başladı.   

EDUcube ile başvurular arasından seçilecek girişimler, 22-23 Mayıs tarihlerinde Millî Eğitim Bakanlığı ve Teknopark İstanbul öncülüğünde düzenlenecek olan "Uluslararası Eğitimde Yapay Zekâ Formu 1. AR-GE Proje Pazarı"nda yer alma fırsatı elde edecek. EDUcube Hızlandırma Programı'na başvurmak isteyen girişimciler, 15 Mayıs 2024 tarihine kadar başvuruda bulunabilecek.

Başvuru için tıklayınız.

......................................................................................................................................................

İmam hatipli öğrenciler, abd'deki robot yarışmasında ödül kazandı

Tenzile Erdoğan Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi robot takımı, 7748 Techtolia Robotics, Türkiye birinciliklerinin yanı sıra ABD'nin New York'taki Hudson Valley Regional yarışmasına katılarak en saygın ödül olan "Impact Award" ödülünü kazandı. Devamı için

......................................................................................................................................................


e-YDS 2024/4 (İngilizce): Başvuruları başladı

e-YDS 2024/4 İngilizce alanında; 27 Nisan 2024 tarihinde Ankara, İstanbul, İzmir ve Adana’daki e-Sınav Uygulama Binalarında yapılacaktır. Adaylar saat 13.30’dan sonra sınav binalarına alınmayacaktır.

Sınav başvuruları, 2-18 Nisan 2024 tarihleri arasında olup adaylar başvurularını 2 Nisan 2024 tarihinde saat 14.00'ten itibaren ÖSYM’nin https://odeme.osym.gov.tr adresinden yapabilecektir.


2024 Elektronik Yabancı Dil Sınavı (2024 e-YDS) Kılavuzu

Deneme e-Sınav Uygulaması

......................................................................................................................................................

"maarifin yüz akı" e-dergisi' nin teması, "sosyal sorumluluk faaliyetleri" olarak belirlendi

Millî Eğitim Bakanlığınca hazırlanan Maarifin Yüz Akı e-Dergisi'nin ikinci sayısının teması "Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri" olarak belirlendi.

Maarifin Yüz Akı Sosyal Sorumluluk Faaliyetleri Başvuru Kılavuzu'na ulaşmak için tıklayınız.

......................................................................................................................................................

Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına yönetici görevlendirme sonuçları açıklandı

2024 yılı Özel Program ve Proje Uygulayan Eğitim Kurumlarına Yönetici Görevlendirme sonuçları açıklandı.

e-Devlet kullanıcı hesabınız ile öğrenmek için tıklayınız.

 

MEBBİS kullanıcı hesabınız ile öğrenmek için tıklayınız.

......................................................................................................................................................


Lgs kapsamındaki merkezî sınava başvurular uzatıldı

Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında 2 Haziran'da yapılacak merkezî sınav başvuruları yarın saat 17.00'ye kadar uzatıldı.

Öğrenciler, LGS başvurularını 18-29 Mart tarihlerinde "e-Okul" üzerinden isteğe bağlı gerçekleştirmişti.

 

Buna göre, 2 Haziran'da yapılacak sınava süresi içinde başvurusunu yapamayan öğrenciler, sınav başvurularını yarın saat 17.00'ye kadar yapabilecek.

 

Okul müdürlükleri, başvuru işlemleriyle ilgili öğrencilere rehberlik edecek olup sınav başvuruları 3 Nisan'a kadar okul müdürlüklerince onaylanacak.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

HEM 1. Kademe okuma – yazma kursu zümre öğretmenler kurulu

Okullarda bulundurulacak sivil savunma dosya içeriği