Açık Öğretim Ortaokulu 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 1. Dönem Yeni Kayıt ve Kayıt Yenileme İşlemleri..Millî Eğitim Bakanlığı Sözleşmeli Bilişim Personeli Alımı..

 2024-YKS Ek Yerleştirme Sonuçları Açıklandı

2024 Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sonuçlarına göre 2024-2025 öğretim yılı için yükseköğretim programlarına ek yerleştirme işlemleri tamamlanmıştır.

Adaylar, ek yerleştirme sonuçlarına 19 Eylül 2024 tarihinde saat 14.00'ten itibaren ÖSYM’nin https://sonuc.osym.gov.tr adresinden T.C. kimlik numarası ve aday şifresiyle erişebilecektir. Yerleştirme Sonuç Belgesi basılmayacak ve adayların adreslerine gönderilmeyecektir.

2024-YKS Ek Yerleştirme Sonuçları
2024-YKS Ek Yerleştirme Sonuçlarına İlişkin Sayısal Bilgiler

................................................................................................................................

Özel Yetenek Sınavı sonuçları açıklandı!

2024-2025 eğitim öğretim yılı için yükseköğretim kurumlarının özel yetenek sınavı kapsamında öğrenci alan spor programlarına alınacak öğrencilerin seçimi amacıyla merkezi olarak yapılan 2024-ÖZYES sonuçları açıklandı.

2024 Özel Yetenek Sınavı (ÖZYES) Sınav Sonuçları

.............................................................................................................................................................

8 Aralık 2023 Tarihli ve 32393 Sayılı Resmi Gazete'de Yayımlanan 66 (Altmış Altı) Sözleşmeli Personel Alımı Yedek Aday Duyurusu

657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 4. maddesinin (B) fıkrası ile 6/6/1978 tarihli ve 7/1575​4 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe giren “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar” uyarınca Başkanlığımızda istihdam edilecek 66 (altmış altı) sözleşmeli personel pozisyonuna müracaat ederek şartları sağlayan adaylardan asıl ve yedek olarak belirlenenlerin listesi 05.02.2024 tarihinde web sayfamızda ilan edilmiştir.​

14.08.2024 tarihinde ilan edilen yedek adaylardan 27.08.2024 tarihine kadar evrakını teslim etmeyen adayların yerine atanmaya hak kazanan yedek adayların listesi aşağıda yer almaktadır.

Atanmaya hak kazanan asıl adaylardan istenen belgeler için tıklayınız.

Temizlik ve Diğer Hizmetler pozisyonu listesi için tıklayınız.

.......................................................................................................................................................


Açık Öğretim Ortaokulu 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 1. Dönem Yeni Kayıt ve Kayıt Yenileme İşlemleri 28.08.2024 - 22.09.2024 Tarihleri Arasında Yapılacaktır.



2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Yeni Kayıt ve Kayıt Yenileme İşlemleri 28 Ağustos 2024 tarihinde başlayacak olup 22 Eylül 2024 tarihi mesai bitiminde sona erecektir.

 

Yeni kayıt işlemleri halk eğitimi merkezi müdürlüklerine başvuru yapılarak tamamlanacaktır.

 

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı I. Dönem Yeni Kayıt Kılavuzu için tıklayınız.

2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı I. Dönem Kayıt Yenileme Kılavuzu için tıklayınız.

     

      Ücret muafiyeti kapsamında olan öğrenciler kayıt yenileme işlemleri için 444 0 632 Millî Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi'ne (MEBİM) başvuru oluşturarak ya da halk eğitimi merkezi müdürlükleri ile iletişime geçerek; kayıt yenileme taleplerini iletmeleri, sistem üzerinde güncellenmesi gereken raporları sunmaları, Engelli Sınav Hizmetleri bilgilerini kontrol ederek kayıt yenileme işlemlerinin tamamlandığını teyit etmeleri gerekmektedir.

 

 

      Açık Öğretim Ortaokulunda kayıtlı engelli, tutuklu-hükümlü öğrenciler ile Ortadoğu Programına kayıtlı öğrencilerin sınavları 21 Aralık 2024 tarihinde basılı evrakla okullarda yüz yüze yapılacaktır.

 

       Açık Öğretim Kurumları 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 1. Dönem Yazılı Sınav Duyurusu için tıklayınız.

 

Açık Öğretim Ortaokulunda kayıtlı (engelli, tutuklu-hükümlü öğrenciler ile Ortadoğu Programına kayıtlı öğrenciler hariç ) öğrencilerin 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 1. Dönem sınavları e-Sınav merkezlerinde 1 Aralık 2024-31 Aralık 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Öğrenciler 11 Kasım 2024 - 21 Kasım 2024 tarihleri arasında e-Sınav merkezlerinden randevu alma işlemini gerçekleştirecektir.

 

 Açık Öğretim Kurumları 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 1. Dönem E-Sınav Duyurusu için tıklayınız.


..........................................................................................................................................................

Millî Eğitim Bakanlığı Sözleşmeli Bilişim Personeli Alımı..

Bakanlığımız emrinde istihdam edilmek üzere, 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 6 ncı maddesi uyarınca 6 (altı) sözleşmeli bilişim personeli alınacaktır.

İlgili pozisyonlara başvurular 23/09/2024 - 27/09/2024 tarihleri arasında https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr/ adresinden yapılacaktır.

Başvuru kılavuzu için tıklayınız.

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Öğretmen şiirleri

Özel Eğitim Uygulama Okulları (III. Kademe) İş ve Beceri Uygulamaları dersine ait taslak öğretim programları

2024 bilsem öğrenci tanılama ve yerleştirme sürecinin bireysel değerlendirme aşaması başlıyor../2024-2025 eğitim öğretim yılı takvimi açıklandı..